Sajad heeft goed reparatiewerk geleverd. En dat viel niet mee want er zaten heel veel diepe krassen, gaatjes en beschadigingen in de muren. Toch netjes en op tijd klaar.
Het stucwerk ziet er heel mooi uit. Je bent een vakman die goed weet hoe je een prachtig resultaat moet afleveren. Wij zijn ontzettend tevreden met het resultaat.
Bedankt voor je vakmanschap!!
Wat een fantastisch werk heb je geleverd! Het stucwerk ziet er echt strak en professioneel uit. Je oog voor detail en de afwerking zijn echt prachtig. Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat.
Bedankt voor je vakmanschap!