Manuel en zijn maatjes hebben mooi werk afgeleverd. Ik ben erg tevreden over het resultaat. De gevel ziet er weer mooi uit en de scheuren zijn gerepareerd. Hij kwam ook op zaterdag terug om de stenen nog wat aan te kleuren. Helemaal blij mee. Prijs-kwaliteitverhouding is top!
De communicatie verliep ook goed en duidelijk. Houd er rekening mee dat de termijn waarop duidelijk wordt wanneer ze er zijn wat kort kan zijn, doordat zij buiten werken en van het weer afhankelijk zijn.
Ik had me niet gerealiseerd hoeveel herrie en troep, ook voor de buren, het uithakken van de oude voegen zou geven en had een waarschuwing daarvoor kunnen waarderen. Alles, ook bij de buren, wordt na het uithakken keurig afgespoten en daarmee ben je het grootste deel van het stof wel kwijt.