A.H. Gogov
A.H. Gogov

• Henk, Rotterdam
    Beoordeeld op 30 nov 2016
    Stucwerk en schilderen
    Ik heb mij hele appartement laten stucen door de heer Gogov en zijn mannen, ongeveer 200 m2. Het stucwerk ziet er echt heel strak uit, alles keurig netjes afgewerkt en ook weer schoongemaakt na afloop. Ook het schilderwerk zal ik door de heer Gogov laten uitvoeren vanwege deze goede ervaring.
  • Khalid, Zaandam
    Beoordeeld op 22 nov 2016
    stucen en schilderen huis
    De heer Esen en zijn team hebben mijn heel huis gestuct. De oppervlakte was 250 m2 en ze zijn 3 dagen mee bezig geweest. Het stucen werk is met hoge kwaliteit uitgevoerd. Ik ben heel erg blij met het eindresultaat. De heeren werken keihard en ze zijn professionals vakmannen. Ze laten alles netjes als het werk klaar is. Ze komen altijd op afgesproken tijd. De prijs is betaalbaar voor iedereen. Met deze hoge kwaliteit resultaat raad ik menner Gogov iedereen aan. De heer Asen en zijn mensen zijn nu bezig met schilderen. Ik geef deze mensen een dike tien.
  • Pierre, Spijkenisse
    Beoordeeld op 20 nov 2016
    Zolder stucen
    De 3 heren van Gogov hebben bij mij 75m2 gestuct. Hier zijn ze 2 dagen mee bezig geweest met een fantastisch mooi resultaat. Het ging om zeer moeilijke ruimtes, namelijk 2 kamers en een trapgat op mijn zolder. Heb een dak met 3 schuine kanten en in beide kamers zit een dakkapel. Alle te stucen delen waren dus schuin met veel in/uitwendige hoeken. Foto's maken dit duidelijk. De heren werken zeer professioneel, laten het netjes achter en zijn op de afgesproken tijd aanwezig (ondanks dat 1 van de 3 ziek was toch komen werken). Dit in combinatie met hun zeer scherpe prijzen (inclusief alle materialen!) kan ik Gogov aanbevelen voor uw stuc werk.
  • Jaap, Waalwijk
    Beoordeeld op 16 nov 2016
    Stucen woonkamer, hal, trapgat
    De heren hebben hier mooi werk afgeleverd. De woonkamer, keuken, hal en trappenhuis hebben ze netjes gestuct. Bij onduidelijkheden werd ik netjes gebeld. Het resultaat werd gefotografeerd en via Whatsapp werd ik keurig op de hoogte gehouden. Bij het afronden van de opdracht kreeg ik veel tips met betrekking tot de behandeling van de gestucte muren.
  • Youssef, Vlaardingen
    Beoordeeld op 9 nov 2016
    Stuc werk
    De heren van Gogov ingehuurd voor een stuc klus die ze super hebben uitgevoerd. Echte profs de volgende klus is weer voor hun. In 1 dag alles weer super strak. Zeker aan te raden om met Gogov in zee te gaan.
  • John, Rotterdam
    Beoordeeld op 7 nov 2016
    Stucen woonkamer en hal plus glazvezelbehang aanbrengen.
    Asan en zijn neven, zijn echte professionals. Ik heb vorige week de opdracht geplaatst en vandaag hebben zij de klus geklaard in 1 dag. Alles is strak afgestuct, ze werken keihard, hebben hart voor hun werk en weten stuk voor stuk wat ze doen. Ik beveel deze heren bij iedereen aan die topkwaliteit wil tegen een betaalbare prijs. Echte toppers zijn het.
  • Demet en Nils, Waalwijk
    Beoordeeld op 3 nov 2016
    Stucen hal, woonkamer, keuken en eerste verdieping
    Asin Gogov heeft bij onze nieuw aangekochte woning uit de jaren 70 gestuuct. Wij zijn meer dan tevreden, vanaf de zolder tot aan beneden zaten enorme scheuren, het pleisterwerk viel er compleet af, maar Asin en zijn team hebben het weer helemaal als nieuw gemaakt. Dit zijn echt vakmannen die echt kennis van zaken hebben en weten wat ze doen. Asin is een goud eerlijke man, prettig in de omgang, die z'n werk serieus neemt en die pas tevreden is als de klant tevreden is. Hij heeft zelfs meer gedaan dan van te voren te overzien was. Ook is hij heel stipt in afspraken en afgesproken tijden en werkt met z'n team kei hard door met amper pauzes, stucwerk en bewerking / droogtijden gaan voor. Ook de prijs is echt een bodemprijs maar de kwaliteit is echt heel hoog, super strak! Ze komen binnenkort weer bij ons terug zodra de keuken klaar is om gestuuct te worden. Bedankt jongens en tot over een paar weken.
  • Rutger, Amsterdam
    Beoordeeld op 24 okt 2016
    Stucwerk wanden en plafonds
    De mannen van Gogov hebben uitstekend werk geleverd. Heldere afspraken, snel beschikbaar en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ze waren op afgesproken tijd aanwezig en na 1 volle dag hard werken was het hele werk klaar, helemaal blij! Ook na het drogen ziet er het stucwerk er fantastisch uit! Met dit resultaat zou ik Gogov aan iedereen aanraden.
  • Bas, Vlaardingen
    Beoordeeld op 22 okt 2016
    Huis stucadoren 410m2
    Uiterst vriendelijke vakmannen die razendsnel en knap werk afleveren, kan geen minpunten vinden dus ze krijgen van mij een dikke tien.