A.D.O. Stucadoors & Onderhoudsbedrijf

Beoordeling: 4.4 van 5

A.D.O. Stucadoors & Onderhoudsbedrijf beoordelingen (197)

  • Review door Klant van A.D.O. Stucadoors & Onderhoudsbedrijf
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 27 nov 2015

    Complete renovatie van Badkamer

    Er is mooi werk geleverd door A.D.O Stucadoors & Onderhoudsbedrijf. Er wordt niet in problemen gedacht, alleen in oplossingen. Het resultaat mag er zijn, we genieten van een prachtige badkamer!
  • Review door Martin, Werkendam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 2 sep 2015
    Glad stucwerk als voorbereiding van muurverf
    Zo zouden alle stucadoors moeten zijn! Goed werk afgeleverd, kwam op tijd en heeft de boel weer keurig achtergelaten.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Zwijndrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 jul 2015
    badkamer betegelen 2.04 x 2.04 meter
    Arno heeft onze badkamer totaal gerenoveerd. Strak tegelwerk, inbouwtoilet, douchecabine, wastafelmeubel, spiegel, radiator, badkamerkast, douchekop en accessoires netjes gemonteerd. Mooi stucwerk van het plafond en ook super netjes gevoegd en gekit. Ook meegedacht om een stopcontact in de badkamer te plaatsen waar wij nu veelvuldig gebruik van maken om onze tandenborstels mee op te laden. Verder is Arno een man van zijn woord, harde werker en betrouwbaar. We hoeven voor onze toekomstige klusjes in ieder geval niet meer verder te zoeken. Arno, nogmaals hartstikke bedankt!
    (Bewerkt op 25 aug 2015)

    Reactie van de vakman:

    Hartelijk dank voor uw referentie en heel veel plezier met uw nieuwe badkamer, Met vriendelijke groet, Arno

    Reactie geplaatst 25 aug 2015
  • Review door Sebastiaan, Dordrecht
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 10 jul 2015
    Complete badkamer verbouwen
    In 2012 heb ik mijn badkamer laten verbouwen door A.D.O in eerste instantie vriendelijk en meedenkend. Het eindresultaat was naar behoren op een paar details na die ik op dat moment maar door de vingers heb gezien. Uiteindelijk kreeg ik een lekkage in mijn woonkamer en heb ik A.D.O gevraagd ernaar te kijken. Conclusie was dit kwam niet uit de badkamer maar waarschijnlijk vanaf het dak. Kon er verder weinig mee en heb via de verzekering wederom iemand laten komen die constateerde dat het uit het inbouw toilet kwam vanuit de badkamer. Deze was verkeerd gemonteerd en daardoor lekte er water zodra je de wc doortrok. Nadat dit was geconstateerd heb ik nog meerdere malen geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf maar telkens geen gehoor. Ik vind het uitermate onprofessioneel dat er geen enkele reactie meer is geweest sinds dit voorval en heb uiteindelijk dan ook maar besloten om dit te delen via werkspot.nl Het probleem is inmiddels verholpen het complete toilet is vernieuwd door een vakman.

    Reactie van de vakman:

    Beste Sebasiaan Beekman,Hartelijk dank voor uw referentie,een verhaal heeft altijd twee kanten. U had mij gebeld om te komen kijken naar de lekkage.u gaf aan dat er ook een derde was geweest om de lekkage op te lossen,wij hadden het graag opgelost op de juiste manier met u(conform vlok uitvoeringsvoorwaarden).Dat ik de verkeerde persoon bij u de badkamer heb laten doen geef ik toe,deze persoon werkt ook niet meer voor mij. Nogmaals jammer dat het zo afgesloten moet worden. Met vriendelijke groet, Arno den Ouden

    Reactie geplaatst 10 jul 2015
  • Review door Rianne, Barendrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 29 jun 2015
    Stucen woonkamer
    Wauw!! Vorige week een stuc opdracht geplaatst en nu zit ik trots naar mijn geweldige stak gestucte muren te kijken! Echt prachtig! Een geweldig vakwerk werk is er in mijn huis geleverd! Mijn huis is een paleisje geworden! Dank je wel A.D.O !!
  • Review door Stefan, Ridderkerk
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 24 jun 2015
    Stucen keukenmuren
    Prima ervaring! Na het opmeten van de situatie is het werk goed uitgevoerd en binnen planning opgeleverd!
  • Review door Dave, Papendrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 18 apr 2015
    enkele muren en stuk plafond stucen. Glad stucwerk.
    Arno heeft bij ons diverse muren gestukt en vloeren betegeld. Naar volle tevredenheid. Arno werkt hard, levert goed werk en is flexibel en betrouwbaar. Aanrader dus.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Dordrecht
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 6 apr 2015
    2 slaapkamers, sausklaar maken
    Het is alweer ruim een jaar geleden dat Arno met zijn collega, stuc en schilderwerk bij ons gedaan hebben. Helaas is de ervaring niet al te best, het stuc werk is niet erg netjes. Arno is hiervoor nog wel terug geweest om het redelijk fatsoenlijk te maken, maar helaas. Ook het schilderwerk dat door A.D.O. afgeleverd is, ziet er niet best uit. Het heeft daarna werkelijk maanden geduurd voordat Arno, tijd vrij had om dit te bekijken voor herstel. Op de afgesproken dag, liet Arno het helaas afweten, door een klus die uitliep. Voor ons zijn beide klussen dus erg teleurstellend en zullen wij A.D.O nooit meer 'inhuren' of aanraden voor een klus.
    (Bewerkt op 7 apr 2015)

    Reactie van de vakman:

    Beste Sergio, Jammer dat we niet de kans gehad hebben om het op te lossen,en ik u keer op keer moest bellen voor een afspraak,en ja ik heb dan ook niet altijd tijd. Over de kwaliteit van het werk valt na mijn mening niet veel op aan te merken(sauswerk op grof spachtelputz wil wel eens dat er binnenkanten van het spachtelputs niet wordt geraakt,het feit dat we extra werk hebben geleverd wordt hier niet benoemd,terwijl we dit gratis hebben gedaan en u er toen superblij mee was.Kortom ik kan hier niks mee,en wens u het beste toe. Wij streven naar klanten die,indien er iets is kontakt met ons opnemen om geschillen te neutraliseren,en niet achteraf ons werk afkraakt na oplevering opdracht en ons in een kwaad daglicht wil zetten Met vriendelijke groet, Arno den Ouden

    Reactie geplaatst 7 apr 2015
  • Review door Fokke, Dordrecht
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 28 mrt 2015
    Stucen halletje
    Strak werk geleverd, stukje vergeten te sturen maar soepel opgelost. Afspraak goed nagekomen
  • Review door Rogier, Hendrik-Ido-Ambacht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 19 feb 2015
    Slaapkamer stucen nieuwe gipsplaten
    Super !! strak werk afgeleverd in 1 woord geweldige vakmensen als het echt glad moet bel de ado stucadoors maar