De klus keurig uitgevoerd, de noktegels liggen nu weer keurig in linie en zijn schoongemaakt.
Dakraam is geïmpregneerd en waterafvoer schoongemaakt.
Nu wacht ik alleen de eerste regenbui af, maar met hun 5 jaar garantie maak ik mij daar geen zorgen over.