Heel mooi product geleverd. Kwam alle afspraken na en was op tijd. Hij kon de klus op korte termijn uitvoeren en het eindresultaat is een prachtig strakke en gladde betonvloer. Ik dacht dat ik er nog een coating op aan moest brengen, maar het is zo strak dat het niet meer nodig is. Lijkt wel een gietvloer.
Op basis van een eerder gelegde vloer de keuze gemaakt voor een betonvloer. Voorlopig nog geen spijt, het is een mooi resultaat.
Wil en zijn mannen zijn gezellige gasten maar leveren wel een mooie vloer af.
Super! Het eindresultaat is perfect, een superstrakke betonvloer in onze garage. Wil is een vakman en de afstemming vooraf en de omgang tijdens storten + vlinderen is prettig. Heel tevreden dus.
Review door Werkspot-gebruiker uit Hardinxveld-Giessendam