Top Notch Services

Beoordeling: 4.6 van 5

Top Notch Services beoordelingen (179)

  • Review door Hamza, Amstelveen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 19 feb 2024
    Apartment need plastering and painting
    Working with top notch painters was an exceptional experience overall. From the beginning,Eddy and his team displayed professionalism and skills. Although there was a minor miscommunication regarding the project completion timing at the end of January, due to a delay caused by unforeseen circumstances (the plaster guy arranged by Eddy didn’t show up until several days later than agreed upon) Eddy promptly addressed the issue and provided regular updates on the progress,understanding my frequent work related travels he took full responsibility and ensured the project was completed to my satisfaction.additionally he offered his team of cleaners to tidy up the apartment as compensation. Despite the delay, Eddy and his team worked diligently to make up for lost time . Their dedication to customer satisfaction and commitment to quality workmanship were evident throughout. I highly recommend top notch painters . Thank you , Eddy and team for delivering a truly top notch experience!
    (Bewerkt op 19 feb 2024)

    Reactie van de vakman:

    Very kind words, and we'll pass them along to the rest of the team. It's also very pleasant to work for a client who understands how things operate in our industry. Heel vriendelijke woorden, en we zullen ze doorgeven aan de rest van het team. Het is ook erg prettig om te werken voor een klant die begrip heeft voor hoe dingen goed gaan of soms niet in onze branche. gr Ano

    Reactie geplaatst 19 feb 2024
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amersfoort
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 17 feb 2024
    Meubels monteren: 1 meubel; Bed
    een paar kinderbedden gemonteerd . En kasten opgehangen. Een medewerker van top notch heeft alles netjes geïnstalleerd . Wij zijn er blij mee .
    (Bewerkt op 18 feb 2024)

    Reactie van de vakman:

    Dank dat mijn collega u kon helpen ermee wij waren in de buurt dus hij kon dat gelijk mee pakken . gr ano

    Reactie aangepast 19 feb 2024
  • Review door Jacob , Amersfoort
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 17 feb 2024
    Vervuilde wanden en plafonds sausen veel m2
    Eddy en zijn team ingehuurd voor schoonmaken en schilderen van mijn overleden vader huis . Veel nicotine op wanden en plafond . Contact met Eddy is soms lastig dat moet ik wel toegeven . Maar eddy heeft de wanden en plafond weer wit gemaakt gekregen en alles fris achtergelaten na een grondig schoonmaak . 🙏 ook voor Fernando. Jullie zijn erg vriendelijk en behulpzaam in een moeilijke tijd voor ons . Huis kan in de verkoop nu .
    (Bewerkt op 18 feb 2024)

    Reactie van de vakman:

    graag gedaan ! gr ano

    Reactie geplaatst 18 feb 2024
  • Review door Richard, Groningen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 11 dec 2023
    Binnenschilderwerk: 165 m² wanden; 5 raamkozijnen; Hele huis
    Ed was uiterst vriendelijk, behulpzaam en heeft mij een mooi aanbod gedaan.
    (Bewerkt op 13 feb 2024)

    Reactie van de vakman:

    Beste , dank voor uw reactie! Gr ano

    Reactie geplaatst 13 feb 2024
  • Review door Cas, Amsterdam
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 8 dec 2023
    Binnenschilderwerk: 200 m² wanden; 90 m² plafonds; 2 deuren; 1 raam...
    Niet te vertrouwen, nooit mee in zee gaan! Na een waardeloze klus, wilden we compensatie. Nu neemt hij gewoon niet meer de telefoon op en reageert niet meer op berichten en mails. Eerst gebruikt meneer niet de afgesproken RAL-kleur, vervolgens een grote kliederboel. Overal strepen, deuren niet dekkend, vlekken op spiegels, muren en luxaflex door niet goed afplakken, een trap die na 4 weken alweer opnieuw moest omdat er geen juiste verf gekozen is. Ga zo maar door. Hij zal het wellicht gaan ontkrachten, maar bel me desnoods op als je het hele verhaal wil horen. Mijn nummer is te vinden op internet. Groet, Cas Boland, Amsterdam
    (Bewerkt op 12 feb 2024)

    Reactie van de vakman:

    Unfortunately, an engaged external professional helped you. He also gave you one compensation after a long story of yes and no, which concluded the matter for both of us. This also solved the complaint for us. Gr Ano Helaas heeft een ingeschakelde externe collega vakman u geholpen. Deze heeft u ook Eén compensatie gedaan na een lang wel en nietes verhaal en waarmee het voor beiden afgerond is . Daarmee is voor ons ook de klacht verholpen . Gr Ano

    Reactie aangepast 13 feb 2024
  • Review door Astrid Roos, Lelystad
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 3 nov 2023
    Binnenschilderwerk: 500 m² wanden; bedrijf
    Super vriendelijk en professioneel. Ze hebben in korte tijd een deel van ons kantoorpand geschilderd en behangen. Als je vraagt of ze iets extra's willen doen wat niet van te voren opgenomen is in de offerte dan is Ed heel flexibel en meedenkend. Wij zijn super tevreden met het resultaat.
  • Review door Hans Roosendaal, Ede
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 7 okt 2023
    Binnenschilderwerk: 140 m² plafonds; Hele huis
    Eddy, heeft bij ons in Ede 140 m2 plafond gedaan en 55/60 m2 wanden. Netjes gewerkt, mooi afgewerkt en alles opgeruimd. Kortom 5 sterren oftewel een 10. Deze schilder raad ik een ieder dan ook van harte aan. U zult er geen spijt van krijgen.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 4 okt 2023
    (Bewerkt op 7 okt 2023)

    Reactie van de vakman:

    Denk dat u abuis bent met de vakman . U zit niet in ons systeem!! Gr Ano

    Reactie geplaatst 7 okt 2023
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 27 sep 2023
    Binnenschilderwerk: 130 m² wanden; 86 m² plafonds; Slaapkamer(s), W...
    Ed van Top Notch is super netjes, efficiënt, reageert direct, en levert zeer goed werk voor een eerlijke prijs! Alles perfect volgens afspraak, zeer goede voorbereiding, dus alles goed afgeplakt en oneffenheden netjes weggewerkt, geen enkele druppel gemorst en ook de boel weer zeer netjes opgeruimd en achtergelaten. En Ed is bovendien een zeer sympathieke en eerlijke gast! Zeker een aanrader!