De omstandigheden waren zwaar: 30+ graden en dan stucen in een trappenhuis zonder ramen.. en dan zonder klagen hard doorwerken. Respect! Hamid zou de klus eigenlijk samen met iemand doen, maar diegene was uiteindelijk niet beschikbaar. Daardoor kwam hij wat in de knoei met de planning (zou 1 dag werk zijn, maar werd daardoor wat meer..), en is tot later op de avond doorgegaan om het stucen toch nog af te ronden! Voor ons was dat echt fijn, want nog een extra dag in het stuc-stof zou praktische problemen opleveren voor ons (zoontje zou dan volgende dag weer thuis zijn). Hamid is erg vriendelijk en levert mooi werk af!