Daniel is een professional, die zijn vak meer dan verstaat. Hij heeft ons goed bijgestaan in advies, en heeft onze woning tot onze grote tevredenheid erg netjes afgewerkt. De mogelijkheden en onmogelijkheden worden goed in kaart gebracht, en bij is meer dan netjes in zijn afwerking. Van stucen wordt je huis nooit schoner, maar hij heeft zeker zijn best gedaan om alles iedere avond netjes achter te laten. Geen vuil in huis wat er niet thuishoorde. Hij kwam zijn afspraken goed na. Voor de afterservice was zijn vrouw ons erg behulpzaam, en een goede vraagbaak. Al met al kan ik geen betere vakman wensen, en ik zou hem ten alle tijden opnieuw inhuren voor een stuc-klus in huis, en kan ik hem meer dan aanraden. Ons huis is er prachtig door opgeknapt.