Wij hebben gekozen voor Mooy schilderwerk omdat de 1e indruk van Roy, goed was! Hij maakte een betrouwbare indruk en ging eerst het totale werk en materiaal uitrekenen. Roy is op de afgesproken datum gestart met het schuren, schoonmaken en afkrabben van de oude verflagen.
Het resultaat is echt geweldig! Aan alles is gedacht, nieuwe latjes daar waar nodig en beschadigingen zijn goed behandeld en vernieuwd.
Wij zijn zeer tevreden over Mooy schilderwerken. Het is een vriendelijke en betrouwbare vakman, die zijn afspraken nakomt.
Bij de volgende schilderbeurt, gaan we hem zeker weer bellen.
Tim en Esther