Ik heb een complete schoorsteen renovatie laten doen mij mevibouw omdat ik een dak lekkage heb. Mijn dak lekt nog steeds, volgens mevibouw kon niet aan schoorsteen liggen want volgens hem had hij schoorsteen lekkagevrij geronoveerd. Mooii niet! Ik heb een lekdetectie moeten bij een professionele bedrijf (tactium) laten doen en het bleek dat de lekkage toch van de schoorsteen komt en dat werk van mevibouw noemden ze prutswerk. Niet bakstenen geïmpregneerd(wel voor betaald) heel veel voegen niet gevoegd de lood niet goed aangelegd waardoor die niet functioneert. Zeer onprofessioneel, hij kan geen afspraken maken, en aan afspraken houden. Kortom ik heb zwaar verkeerde keuze gemaakt om voor mevibouw te kiezen. Ik ben met hem sinds 28 november bezig, hij is 3 keer op mijn dak geweest en nog steeds lekt mijn dak. Hij geeft me nu een afspraak voor 5 weken later, mijn dak mag 5 weken weer lekken want hij heeft toch zn geld al.