Wim heeft onze badkamer verbouwd, een nieuwe vloer in de hal en de keuken gelegd en de wanden en plafond van de keuken gestuct. Wim is een prettige man in de omgang en een harde werker. Wel kan Wim vrij optimistisch zijn over een (strakke) planning, waardoor er op het eind nog het nodige in korte tijd gedaan moet worden. Op zich niet erg, maar wel iets om goede afspraken met elkaar over te maken.
Wim is een handige man die zijn vak zeker goed verstaat. Handleidingen zijn echter niet zijn favoriete leesvoer. Ons tegelwerk ziet er erg strak uit. Tijdens het werk denkt Wim zeker mee over de meest praktische oplossingen. Gedurende de klus regelmatig bijpraten en duidelijk aangeven wat je wensen zijn als opdrachtgever, zorgt voor het beste resultaat.
Zorg verder voor voldoende koffie en met name suikerklontjes in huis, dan gaat het zeker wel goed komen met je klus. Wim is (met name tijdens de koffie) ook zeker niet te beroerd om tips te verstrekken voor allerhande klusjes waar je zelf in de tussentijd mee bezig bent.
Al met al zijn we blij met onze mooie badkamer, nieuwe vloer en afgewerkte keukenruimte. Solide werk tegen een goed prijs.