Prettig in de omgang, duidelijke en snelle communicatie, nette prijs. Omdat we er weinig over konden vinden, twijfelden we een beetje aan het goedkopere merk wat Wim als alternatief voor Velux voorstelde. Toen Wim een keer in de buurt was met eenzelfde dakraam in zijn busje belde hij of hij even langs kon komen om het ons te laten zien, top! Ook hebben we op zijn advies een maatje groter genomen en daar zijn we erg blij mee. Wij moeten het dak van de voorzolder nog isoleren, maar dat was geen probleem. Wim dacht mee, gaf tips en maakte de aftimmering keurig op de toekomstige maat. De eindfoto is wat donker, maar wij zijn blij met de enorme hoeveelheid licht die we nu hebben! NB. De eindprijs is hoger dan geoffreerd vanwege maatje groter + extra verduisterend rolgordijn