In 4 dagen tijd hebben 2 vakmannen buitenom, het houtwerk van m’n hele huis - naar volle tevredenheid van hen en ook van mij - aangepakt!
Ze zijn trots op hun vak en dat zie je absoluut terug in het eindresultaat!
De communicatie verliep uitstekend, er werd goed meegedacht en geadviseerd m.b.t. het onderhouds-, en schilderwerk. Afspraken werden nagekomen en wanneer het nodig was, werd tussentijds overlegd.
De prijs / kwaliteitverhouding is prima.
Ik beveel deze vakmannen van harte aan !