Had een dekvloer plaatsen uitgezet op werkspot, kreeg een hele snelle reactie en in dezelfde week nog ingepland, ondanks dat ze vanuit Amsterdam helemaal naar het uiterste puntje van Zeeuws Vlaanderen moesten! Hoewel degene die de betonvloer had gestort het slecht heeft gedaan (ander bedrijf), hebben zij ons blij gemaakt met een hele mooie dekvloer. Dit zijn vakmensen met passie voor wat ze doen! En niks is teveel gevraagd, correcte prijs.
Na het werk alles heel netjes opgeruimd en de straat ook schoon achtergelaten, top! Kan ze zeker aanbevelen.