DR Aannemingsbedrijf

Beoordeling: 4.8 van 5

DR Aannemingsbedrijf beoordelingen (65)

  • Review door Esther, Leidschendam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 1 apr 2021
    Glas zetten: 6 ruiten
    Vanaf het begin professionele vakmanschap! Komen eerst langs, duidelijke offerte en werk wordt hartstikke goed uitgevoerd. Fijn contact en prachtige nieuwe ramen. Daarna gelijk afspraken gemaakt voor schilderwerk.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 12 feb 2021
    Glas zetten: 17 ruiten
    Vakmannen. Prima prijs, snelle levering en montage
  • Review door Dennis, Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 24 nov 2020
    Glas zetten: 1 ruit
    Zeer tevreden. Ruit eerst goed opgemeten en keurig vervangen.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Bergschenhoek
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 18 nov 2020
    Glas zetten: 1 ruit
    Goede en snelle communicatie, aanrader!
  • Review door Jesper, Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 25 aug 2020
    Glas zetten: 2 ruiten
    Goed werk voor een goede prijs. Niets op aan te merken
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 24 aug 2020
    Glas zetten: 1 ruit
    Snel geregeld, goed advies, netjes afgewerkt, nieuwe ruit is perfect en top gozer. Aanrader!
  • Review door Coen, Voorburg
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 30 jul 2020
    Glas zetten: 1 ruit
    FIjn contact, snelle service. Het werk is netjes gedaan en afgehandeld.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Spijkenisse
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 jul 2020
  • Review door Klaas, Gouda
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 14 jul 2020
    Glas zetten: 1 ruit
    Bedankt voor de vervanging van het glas en het aanvullende werk. We zijn tevreden over het eindresultaat. Het glas zit er goed in, en de kit is netjes. Doordat het glas de eerste keer stuk ging, moesten jullie nog een keer terug komen. Dat was vervelend maar is netjes opgelost. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog aanvullend werk te vragen. Het contact over de telefoon was prettig, vriendelijk te woord gestaan, steeds snel gereageerd. Ook de termijn waarop het werk uitgevoerd kon worden was voor ons prima, mooi dat dat lukte. Communicatie bij de uitvoering was praktisch en vlot. Gegeven de corona-omstandigheden even behelpen maar doelmatig en OK. Ik zou DR zeker opnieuw vragen!