DKM de Rioolspecialist

Beoordeling: 4.3 van 5

DKM de Rioolspecialist beoordelingen (141)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Oosterhout
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 24 jul 2025
    Lekkage verhelpen: De afvoer is geknapt
    Meneer is niet gekomen. Zou na drie uur komen maar helaas.
  • Review door Priscilla Dekkers, Breda
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 17 jul 2025
    Waterleiding en riolering (ver)plaatsen of vervangen: Nieuwe leidin...
    Kwam kijken, leek een mega fijne man maar liet niets meer weten achteraf na meermaals bellen

    Reactie van de vakman:

    Mevrouw, ik ben niet meer gebeld door jullie voor een afspraak hoor. We hadden wel alles afgesproken. Groetjes mike

    Reactie geplaatst 17 jul 2025
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Roosendaal
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 4 jul 2025
    Riolering en afvoer ontstoppen of reinigen: Afvoer verstopt
    U zou vorige week woensdag ochtend terug komen ivm het water wat nu langs de pot loopt bij doortrekken maar heb u niet meer gezien
    (Bewerkt op 10 jul 2025)

    Reactie van de vakman:

    deze is mij wat onduidelijk nadat er van uw kant geen reactie meer is gekomen. groetjes mike

    Reactie geplaatst 6 jul 2025
  • Review door Jordy, Nieuw-Beijerland
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 21 mrt 2025
    Waterleiding en riolering (ver)plaatsen of vervangen: Nieuwe leidin...
    Niet erg tevreden. Opdracht was een oude rioolput verwijderen welke aan mijn gevel zat en vervangen voor PVC. Rioolbuis die uit mijn gevel komt is een "rare maat" en hier had de beste meneer geen koppeling voor. Zijn oplossing was een 110/110 mof er op kitten met high tack kit. Deze aansluiting lekte nog dus kwam er een zak betonmortel tevoorschijn welke er overheen gegooid werd. Ik heb het zooitje eigenhandig verwijderd en het zelf maar opgelost met een rubberen verloopmof. Ik raad je aan hier een voorraad van aan te schaffen zodat je bij je toekomstige klanten geen koppelingen hoeft te kitten. Dit is gewoon beunwerk eerste klas. Als je had gezegd ik heb deze koppeling niet ik kom later terug, of op een andere dag, prima! Maar dit is een gevalletje picobello BV. De put is verder wel verwijderd, vandaar 2 sterren. Meneer was in een uurtje klaar dus ik vind het nog grof geld ook 300 euro voor een uurtje werk. Voor mij geen tweede keer sorry!

    Reactie van de vakman:

    Goede avond, heel jammer dat je niet tevreden ben, en dat dit niet te plaatsen word gemeld maar achteraf in een bericht. Er is gewoon garantie als iets lekt dan was het gewoon netjes opgelost in plaats van het zelf te doen. Deze rubbers kan je op oude pvc niet strak genoeg aandraaien dat het lucht en water dicht is. Jammer van de reactie achteraf... Fijne avond groetjes mike

    Reactie geplaatst 21 mrt 2025