Aardige en betrouwbare vakmannen. Ze kwamen met zn twee, werken heel netjes, denken mee en als het even tegenzit weten ze daar wel een oplossing voor. Afwerking is ook heel mooi. Ik ben heel tevreden en zou ze iedereen aanraden.
In onze badkamer zijn alle meubels, de douchecabine en dergelijken gemonteerd door het badpaleis. Hele fijne service en er wordt meegedacht over de beste plaatsing. Wanneer iets niet goed lijkt te passen wordt er direct gedacht in oplossingen zodat alles netjes kan worden afgerond.
We zijn erg blij met het resultaat!
De oude stoomcabine wilde ik laten vervangen door een gewone douche. Vooraf goed advies gehad en de klus kon op korte termijn uitgevoerd worden. Het is zo mooi geworden! Keurig gewerkt en alles netjes achter gelaten. Echt top!!