2,5 maand geleden zijn we gestart met de complete verbouwing van ons toen net gekochte huis. Vanaf dag 1 gelijk een goede klik met Arno, het vertrouwen was er gelijk.
Arno komt zijn afspraken altijd na, altijd netjes optijd en goed in de communicatie. Daar zo te werken is onze complete verbouwing echt perfect verlopen.
Ergens ook weer jammer dat de verbouwing erop zit, dit door het fijne contact wat ik met Arno heb opgebouwd de afgelopen tijd.
A.D.O Stucadoors & Onderhoudsbedrijf is echt een aanrader, naast Arno zijn derest van zijn mannen ook echte vakmannen. Allemaal bedankt!