Enkele van onze best beoordeelde tegelzetters in Berkel-Enschot
Sorteren op:
- Kom in contact
Ik ben gespecialiseerd in het leggen en afwerken van vloeren, zoals laminaat en pvc. Ik denk graag mee en werk nauwkeurig tot in de details.
- Kom in contact
Ik voer de mij toegewezen taken nauwgezet uit. Ik sta open voor suggesties van de klant en bereik altijd overeenstemming over de prijs voor de dienstverlening. Een tevreden klant.
- Kom in contact
Ik ben allround vakman mijn specialiteiten zijn Schilderen, tegel, timmerman, montage van kasten, laminaat, tv wandmeubel, trap tapijten, tuin tegels
- Kom in contact
Met mijn schoonmaakbedrijf werk ik door heel Nederland. Ik ben gespecialiseerd in schoonmaakonderhoud en vind het belangrijk dat mijn klanten altijd kunnen rekenen op betrouwbaarheid en een frisse, schone omgeving
- Kom in contact
Ik ben een spontane zzper in de steigerbouw maar ook voor kleine klusje zo als vloerenleggen/laminaat.
- Kom in contact
Welkom bij BYR Bouw. Ik ben een betrouwbare en hardwerkende vakman met ervaring in schilderwerk, vloeren leggen en renovatie. Ik werk netjes, nauwkeurig en kom altijd mijn afspraken na. Mijn werkzaamheden: Schilderen van muren, deuren en ramen Vloeren leggen (laminaat, PVC, etc.) Montage en demontage van wanden Gipsplaten Stucwerk Nieuwbouw en renovatie Ik lever kwaliteit, werk schoon en zorg dat elke klant tevreden is. Neem gerust contact op voor uw project. Met vriendelijke groet, BYR Bouw
- Kom in contact
Hallo Ik zou me eigen even voorstellen Ik ben wesley kramer Ik ben 32 jaar jong Ik ben vanaf me 18e actief In het onderhouden van beton Het behandelen van betonrot En het weer beschermen en repareren Het voorkomen van waterindringing Behandelen van balkon vloertjes en voorzien van een mooie coating vloer Kitwerkzaamheden dilitaties brugvoegen
- Kom in contact
Ik ben een handige klusser die ze werk goed uitvoerd en klanten tevreden maakt en garantie geeft klant blij dan ik ook blij zoniet dan zorg ik daarvoor
- Kom in contact
In te huren voor klein schilderwerk, sloopwerk en opruimwerk. 2 vriendelijke jongens die graag een handje komen helpen.
- Kom in contact
Ik ben een zelfstandig ondernemer met heel veel kennis en ervaring. Enthousiast om mooie klussen aan te nemen.
- Kom in contact
Mijn naam is Rens Rijkers 21 jaar. Een jonge maar ervaren zzp timmerman met eigen bus en eigen gereedschap. Met voldoende ervaring en vakkennis om zowel kleine als grote timmer en onderhoud klussen uit te voeren. Denk aan hsb werk, aftimmerwerk, houtrot reparatie, kozijnen/deuren.stuc plafonds verlagen, constructief werk, Maar ook wat kleinere en eenvoudigere klussen sta ik voor open. Als ik op u advertentie reageer kan u er van uit gaan dat ik ervaring heb met de desbetreffende klus en deze in alle eerlijkheid en professionaliteit kan uitvoeren.
- Kom in contact
Dagelijks houd ik me bezig met schilderen, timmeren, vloeren leggen en algemene afwerking van appartementen.
- Kom in contact
Al acht jaar werk ik met mijn handen en haal ik veel plezier uit het leveren van mooi en verzorgd werk. Ik ben creatief ingesteld en heb in de afgelopen jaren allerlei klussen uitgevoerd, van klein onderhoud tot grotere projecten. Ik werk vooral in de omgeving van Hendrik-Ido-Ambacht, binnen een straal van 40 kilometer. Voor een leuke of bijzondere klus rijd ik gerust wat verder. Mijn sterke punten zijn oog voor detail, een nette afwerking en een gestructureerde manier van werken. Klanten waarderen dat ik meedenk, helder communiceer en altijd mijn afspraken nakom. Wie mij inschakelt, kiest voor een allround vakman die staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en een goed eindresultaat.
- Kom in contact
Wij doen alles op t gebied van gas,water-elektra. Hele badkamer oppakke? Doen we! Toilet renoveren? Doen we! Kleine dingetjes veranderen in t huis doen we ook.
- Kom in contact
Доброго дня,Я професійної займаюся будівництвом більше 10 років,за моїми плечима великий досвід і багато задоволених клієнтів,а на сам період, це я завжди навчаюся новому, і завжди вдосконалююсь,я приношу радість клієнтам,а це безцінний досвід і велике задоволення!Всім Миру і Добра!Веселих Свят!🥳🎉🎉🎉