Van der putten dakspecialist
Van der putten dakspecialist

• Larry , Eindhoven
    Beoordeeld op 24 feb 2024
    Dak of dakgoot repareren: Dakterras; Lek van dakterras naar slaapka...
    Het ging om het repareren van een lekkend plat dak. Vooraf is ons verteld: - u hoeft niets zelf te doen. Wij doen alles. - Alle water dat op het dak ligt wordt zorgvuldig machinaal weggezogen om risico van betonrot te voorkomen. Wat gebeurde: Liggend water is met oude doeken en trekkers verwijderd. Wij moest de doeken leveren. Hij (de werknemer) moest de trekkers gaan halen. Hij ruimde de 'blubber' die daarbij ontstond in onze goot niet op. Hij zei dat ik moet dit zelf doen, pas als het afgedroogde was. Wij ruimde de nog natte blubber op wanneer een rioolbuis verstopt aan het raken was. Bij hevige regenval enkele weken later, ging het dak weer lekken - harder dan ooit! Binnen een week kwamen twee v.d.P. werknemers kijken. Na een gespannen gesprek, boden de ene aan de reparatie goed te maken maar alleen als ik eerst mijn review eerst verbeterde! (en begon zonder toestemming een sigaret op te steken.) Ik ben boos geworden en heb ze direct weggestuurd. Heb ik geen spijt van.
    (Bewerkt op 20 apr 2024)
  • Autobedrijf ml cars
    Beoordeeld op 31 aug 2021

Lekkage bedrijfspand

Zeer vakbekwaam en dachten echt goed mee met ons voor de juiste en betaalbaar optie voor de lekkage aan ons bedrijfspand
  • Werkspot-gebruiker uit Dordrecht
    Beoordeeld op 31 aug 2021
    Schoorsteen vegen: Eenmalig onderhoud
    2 mannen op bezoek gehad uit 's Hertogenbosch voor het inspecteren en eventueel schoonmaken van twee ventilatiekanalen en het plaatsen van 2 schoorteenkappen. Het inspecteren zou ongeveer 30€ zijn en het schoonmaken ook. Men zag echter veel meer werk: dakvorsten lagen los (89euro/m), lood v schoorsteen was gescheurd en van klein pijpje was slecht, bovenzijde schoorsteen slecht. In 1 uur was het werk geklaard en moest ik 1400€ contant betalen. Ook 2 combimasters geplaatst. Naar mijn mening een veel te hoge prijs voor de verrichte werkzaamheden. Geen datum op offerte met 10 jaar garantie. Men heeft foto's gemaakt voor en na de werkzaamheden. Men verwees naar goede reviews, dat waren er slechts 3 van dezelfde datum, dus vreemd.
  • Liesbeth de jong

Goot schoongereinigd

De werker kwam om de goot te reinigen, maar heeft ons geholpen met een kleine lekkage die waarschijnlijk kwam door het te slecht maken door de vorige dakwerkers!
  • Jos van bink

Nieuw dakleer geplaatst

Nieuw dakleer geplaatst mijn oude dakleer was erg versleten (Er zaten gaten in/scheuren). Na de inzet was ik nog een kijkje wezen nemen op het dak het zag er keurig uit. Echt een aanrader en een hele vriendelijke kerel!
  • Frencky bruininck

Lekage dak

Super aardige jongens aan de deur geweest! De communicatie met Mike was erg goed. Naar een aanvraag voor lekage voor mijn dak. De volgende dag zijn ze komen inspecteren met een foto rapportage gaven mij een prijs door waar ik mee akkoord ben gegaan, nu middels ruim 2 maanden verder nog steeds lekage vrij. Jullie zijn toppers!