Het blijft nog even afwachten of de lekkage echt verholpen is, want het dak van onze schuur lekte vooral in de wintertijd bij lange en hevige regenval. Maar ik heb er in principe alle vertrouwen in dat het goed komt. Bart geeft ook 5 jaar garantie op de werkzaamheden. Verder ben ik erg tevreden over hoe het hele traject is verlopen. Bart is eerst wezen kijken, maakte snel een offerte, dacht goed mee, paste dingen aan op verzoek. We hebben sedum op het dak en die wilde ik eigenlijk behouden. Andere bedrijven die langs kwamen hadden daar niet echt zin in, had ik het idee. Bart heeft voor een kleine meerprijs de sedum weten te behouden. De werkzaamheden werden redelijk snel uitgevoerd (had snel gekund, maar het weer werkte niet mee) . De jongens hebben hard gewerkt en de boel netjes achter gelaten. Nu maar hopen dat het niet meer lekt ;-)