Steevens Tegelzettersbedrijf
Steevens Tegelzettersbedrijf

• Werkspot-gebruiker uit Krimpen aan den IJssel
    Beoordeeld op 30 jan 2024

Reactie van de vakman:

Hartelijk dank voor uw review. Veel woonplezier op uw mooie tegelvloer. Groeten Steevens team tegelzetters.
    Reactie geplaatst 31 jan 2024
  • Werkspot-gebruiker uit Bergen op Zoom
    Beoordeeld op 3 jan 2024
    Tegels zetten: 50 m²; Vloer; Woonkamer
    Top werk geleverd! Vloer is erg mooi gelegd. Goed advies gekregen, Vloer snel en netjes gelegd. en resultaat is erg mooi. Echt vaklui! Heel erg blij mee

Reactie van de vakman:

Hartelijk bedankt voor uw review. Veel plezier met uw mooie vloer het resultaat mag er wezen.Hier gaan we voor Met vriendelijke groet team Steevens Tegelzettersbedrijf
    Reactie geplaatst 3 jan 2024
  • Ernst Perquin, Bergen op Zoom
    Beoordeeld op 18 nov 2023
    Tegels zetten: 60 m²; Vloer; Keuken, Gang, Woonkamer
    Het tegelzettersbedrijf werkt zeer snel en precies de klussen uit voor een vooraf afgesproken prijs. Ook de nazorg is erg goed. Bij vragen of reparatiewerkzaamheden wordt er snel gerepareerd en een goede oplossing gezocht. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

Reactie van de vakman:

Beste Ernst. Hartelijk bedankt voor uw mooi omschreven review. Wij wensen u veel woon plezier in uw mooie woning. Grt. Steevens team tegelzetters
    Reactie aangepast 18 nov 2023
  • Werkspot-gebruiker uit Zuidland
    Beoordeeld op 10 mei 2023
    Tegels zetten: 82 m²; Vloer; Gang, Woonkamer, Toilet, Berging
    Zeer strakke tegelvloer geplaatst in nieuwbouw woning, geen enkele ongelijke tegel kunnen ontdekken. Werken netjes en zijn razend snel. Super flexibel! Mannen waar je op kan bouwen! Nogmaals bedankt!

Reactie van de vakman:

Hartelijk bedankt voor uw mooi omschreven review. Veel woonplezier op uw mooie vloer en woon top locatie Met vriendelijke groet Steevens team tegelzetters
    Reactie geplaatst 10 mei 2023
  • Daniella, Woudrichem
    Beoordeeld op 14 dec 2021
    Tegels zetten: 50 m²; Vloer; Keuken
    De mannen hebben heel netjes gewerkt. Communicatie verliep heel goed en de afspraken zijn perfect nagekomen. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden

Reactie van de vakman:

Beste mevr. Beljaars. Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier in uw prachtige woon keuken. Met vriendelijke groet Steevens team tegelzetters Spijkenisse
    Reactie geplaatst 14 dec 2021
  • Léon, Bergschenhoek
    Beoordeeld op 24 jun 2021
    Tegels zetten: 50 m2; Vloer; Keuken, Gang, Woonkamer, Toilet
    50m2 huiskamer 60x60 vloertegels gelegd. Deze mannen hebben hebben zo strak gelegd. Dat ik zeker mijn badkamer ook aan hun toe vertrouw. Zéér tevreden!!

Reactie van de vakman:

Beste heer. Hartelijk dank voor uw mooi omschreven review het was ons een waar genoegen om bij u de klus uit te mogen voeren . Met vriendelijke groet Steevens team tegelzetters
    Reactie geplaatst 24 jun 2021
  • André, Gouda
    Beoordeeld op 23 mei 2021
    Tegels zetten: 56 m2; Vloer; Keuken, Woonkamer
    Ed en zijn team hebben mooi werk afgeleverd. Het zijn harde maar secure werkers en zeer prettig in de communicatie. Wij zijn blij dat Steevens bij ons de vloertegels heeft gelegd!

Reactie van de vakman:

Beste Andre. Hartelijk bedankt voor uw review. Veel woonplezier in deze leuke inbouw zijnde wijk. Met vriendelijke groet Steevens team tegelzetters .
    Reactie geplaatst 23 mei 2021