SARA comfort is hier geweest. In eerste instantie fijn contact.
Nadien meer lekkage na verrichten van onderhoud. Na meermaals contact zoeken eindelijk een reactie gekregen. Het zou een verstopping zijn. Hierop actie ondernomen, echter geen verstopping. Keuken afvoer lekt nu nog veel meer dan eerst! Niet tevreden hierover.
Toen we in eerste instantie contact zochten kregen we ook niemand te pakken helaas.. heel veel moeite moeten doen om contact te zoeken.
Hopelijk nu sneller contact en kunnen jullie dit oplossen, want de afvoer lekt als een zeef! Deze zit ook boven een stopcontact welke nu water krijgt. Kans op brandgevaar en schimmelvorming door de lekkage. Dit voelt en is absoluut niet veilig.