Onderhoudsservice en Montagebedrijf Coka
Onderhoudsservice en Montagebedrijf Coka

• Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 5 mrt 2024
    Huisrenovatie: De gehele woning
    Co, we hebben je €1,800 dubbel betaald. Waarom geef je ons geld niet terug? Na talloze berichten en 12 maanden is het geduld op. We zijn erg teleurgestelt en moeten nu rechterlijke stappen gaan nemen. Aan iedereen, PAS OP, na 1.5 jaar (!) is nog steeds niet alles afgewerkt. Aan Co, geef eindelijk ons dubbel betaald geld terug. We willen deze ergernis afsluiten.
    (Bewerkt op 9 apr 2024)
  • awet, Amsterdam
    Beoordeeld op 22 dec 2020
    Huisrenovatie: Woonkamer / eetkamer, Slaapkamer(s)
    Coka heeft mijn vertrouwen in aannemers/klussers hersteld. Enorm fijne mensen die prachtig werk leveren. Duidelijk in communicatie en denken absoluut mee. Hele woning is opnieuw gedaan. leidingen wegwerken, stuccen, vloeren leggen, etc. is tiptop gedaan. Vakkwaliteit. Co en zijn mannen (Ron, Chris, Dylan, Sieben en Mark) zijn toppers!!! Vervolgopdracht ligt al klaar voor ze.

Reactie van de vakman:

Hoi Awet. Dank voor de prettige samenwerking en de mooie review, tot de volgende klus. Groeten Co
  • Anoniem
    Beoordeeld op 5 feb 2020

Renovatie appartement

Tevreden over resultaat, goed meegedacht, flexibel
  • Martin, Amsterdam
    Beoordeeld op 4 feb 2020
    Zolder verbouwen: 35 m2; Vloeren, Verlichting, Muren plaatsen
    Ko en team hebben de klus naar volle tevredenheid uitgevoerd. Denken pro-actief mee, zijn prettig in de omgang, werken netjes en zijn inzetbaar voor alle klussen. Van timmerman tot loodgieter, Coka heeft het in huis. En belangrijkste: wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Reactie van de vakman:

Dank je voor de review, het was plezierig om samen te werken met jullie.
  • Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 14 nov 2019
    Huisrenovatie: De gehele woning
    Wij zijn zeer teleurgesteld over deze aannemer. Aannemer kwam afspraken niet na. Beloofde binnen een maand klaar te zijn, maar liep uiteindelijk meer dan een maand uit. Kwam niet opdagen als er afspraken gemaakt waren en heeft ons ruim 2 weken zonder warm water in het huis laten wonen. Probeerde ons ook erg op de kosten te jagen en gaf geen inzage in de gemaakte kosten. Algehele afwerking was dramatisch, plinten ongelijk, vloer ongelijk, deuken/vlekken op gestucte en geschilderde muren, scheve stopcontacten etc. etc. Beloofde de fouten te herstellen maar kwam telkens niet opdagen. Uiteindelijk hebben we het opgegeven. Verder heeft de aannemer spullen meegenomen waarvan duidelijk was gezegd dat ze in de woning moesten blijven. Bijvoorbeeld, een koelkast, extra laminaat/plinten en tegels. Wij zouden daarom deze aannemer absoluut niet willen aanbevelen.
  • Amy, Amsterdam
    Beoordeeld op 6 okt 2014
    Complete inrichting badkamer en toilet
    Onderhoudsservice en Montagebedrijf Coka hebben echt een fantastische klus gedaan met verbouwen van mijn badkamer en toilet. Ontzettend flexibel, houden zich aan gemaakte afspraken en denken mee in oplossingen. Ik heb dit bedrijf al aangeraden aan vrienden en zal ook in de toekomst zeker weer met hun in zee gaan. Geen verasssingen en goed vakmanschap!
  • Erik, Amsterdam
    Beoordeeld op 26 sep 2014
    Verbouwen zolderruimte
    Zeer kundige vakmensen die met je meedenken en zelf met goede oplossingen komen. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.
  • Cees, Amsterdam
    Beoordeeld op 16 sep 2014
    Voormalig huurappartement opknappen
    Goed bedrijf met leuke mensen die actief meedachten en met goede suggesties kwamen. Co hield de regie goed in de gaten en zowel hijzelf als de onderaannemers werkten prettig en in goed overleg. Ook de afspraken werden altijd nagekomen. Wij zijn erg tevreden over het resultaat en men was te allen tijde bereid om soepel met meerwerk om te gaan en dit tegen een zeer redelijk uurtarieven ! Fam. Hazeleger, Apeldoorn
  • Birgit, Amsterdam
    Beoordeeld op 1 nov 2011
    gehele verbouwing badkamer
    Co & Chris zijn vakkundige mensen. Ze denken met je mee als je vragen hebt en zijn ook altijd bereid om deze te beantwoorden. Ze werken netjes. Ze zijn ook flexibel daar ik gedurende verbouwing meerdere malen van plan ben veranderd en in overleg met hun soms aanpassingen heb gemaakt. Ik heb zelfs meer laten uitvoeren dan in eerste instantie gepland omdat ze goed werk leveren. Ik zou ze zeker aanbevelen aan mijn vrienden