M. Plug Schilderwerken
M. Plug Schilderwerken

• Tim, Zwijndrecht

Beoordeeld op 19 nov 2018
    Kozijnen buiten schilderen
    We zijn erg blij met het werk van Martijn. Een echte vakman die super werk heeft afgeleverd. Hij probeert met je mee te denken over de staat van het onderhoud van het kozijn en geeft adviezen wat de beste oplossing zou zijn. Een echte aanrader wat ons betreft
    (Bewerkt op 27 nov 2018)

Reactie van de vakman:

Dank jullie wel. Het was een leuke en gezellige klus!
  • E.R.H, Oostvoorne

Beoordeeld op 26 feb 2018
    Schilderen
    Door M Plug binnen kozijnen en deuren laten schilderen. Alles volgens afspraak keurig gedaan, echte vakman, bij volgende schilder klus zal ik weer met hem kontakt opnemen.
  • Hans, Alblasserdam

Beoordeeld op 7 aug 2017
    Buiten verven van 2 aangrenzende huizen
    Uitstekend werk, goede vakman, goede communicatie, flexibel met wijzigingen. Prijstechnisch zeer aangenaam tov andere offertes.
    (Bewerkt op 8 aug 2017)

Reactie van de vakman:

Beste Hans, Hartstikke leuk om zo'n review te krijgen. Dank je wel. Met vriendelijke groeten, Martijn Plug
  • Louis van Helden

Beoordeeld op 2 mrt 2017

Binnenschilderwerk aan wanden, plafonds, deuren en kozijnen. Buitenschilderwerk voordeur en kozijnen.

Prima bedrijf. Het binnen en buitenwerk is keurig en verzorgd uitgevoerd zodat we er weer jaren tegenaan kunnnen kijken. Nette prijs en een vertrouwd persoon maken het compleet om tevreden te zijn.
  • Rob van der Lans

Beoordeeld op 1 mrt 2017

Trap schilderen binnenschilderwerk

Netjes werk geleverd, voor een nette prijs. Afspraken nagekomen, zoals afgesproken. Dik tevreden.
  • Mieke Koudstaal

Beoordeeld op 27 feb 2017

Buitenschilderwerk woning

Prima vakman. Keurig en snel gewerkt. We zijn zeer tevreden.