De douche was te laag gemonteerd en scheef ten opzichte van de muur, met een groot gat aan één kant, en er was praktisch geen muur. De tegels waren beschadigd. Hij rekende me ook nog eens siliconenkit aan, die hij niet eens had gebruikt. Hij nam niet eens de moeite om het te komen repareren. Hij nam mijn geld aan, en dat was alles wat ik zag. Ik vroeg om een gedeeltelijke terugbetaling voor het slecht uitgevoerde werk, maar er was geen discussie mogelijk. DRAMAT