Joery Gorselink Schilderwerken
Beoordeling: 4.8 van 54.856 reviews

Alle reviews (6)

• Jacques, Waalre
    Beoordeeld op 15 aug 2013
    Buiten Schilderwerk Voorkant huis Zijkant bijgebouw
    Joeri heeft vrijwel alle buitenwerk van mijn huis gedaan. Zijn werk is perfect uitgevoerd. Joery levert kwaliteit tegen een prima prijs. De totale prijs vs kwaliteit is dus uitstekend. In persoonlijk contact een prettig mens om mee te overleggen. Joery denkt mee! Goede adviezen. Joeri houdt zich perfect aan afspraken en Joeri levert echt kwaliteitswerk én op tijd (mits het weer niet alle planningen verziekt, maar dat is overmacht). All over: heel tevreden. Ik raad Yoeri graag aan voor al uw schilderwerk. Ik heb Joery voor de komende klus, al mijn binnen schilderwerk nu al meteen gecontracteerd. NB de opdracht is stevig uitgebreid t.o.v. de aanvraag hier.
  • Joost, Ugchelen
    Beoordeeld op 3 jun 2013
    Buitenschilderwerk (gedeeltelijk)
    Prettig persoon om over de vloer te hebben en werkt netjes en secuur. Absoluut waar voor je geld!
  • Martin, Deventer
    Beoordeeld op 26 apr 2013
    Keuken overschilderen
    netjes verzorgd, fijn contact
  • Arnaud, Schalkhaar
    Beoordeeld op 17 apr 2013
    Schilderwerk verbouwde zolderverdieping
    Het uitvoeren van het schilderwerk door Joery is ons prima bevallen. Net werk, flexibel in de planning en klantgericht. Is een bescheiden man en prettig in de omgang.
  • Geert, Apeldoorn
    Beoordeeld op 24 mrt 2013
    Plamuren, primeren en schilderen 1 open en 1 gesloten trap
    Joeri is een prettige man die bij ons een open en een gesloten trap, de traphekjes en 3 deuren met kozijn heeft geverfd, geschuurd en gekit. Het resultaat is netjes; hij is een prettige en snelle werker en denkt goed mee.
  • Jeroen, Deventer
    Beoordeeld op 28 nov 2012
    Trap en balustrade overloop schilderen
    Joery heeft bij ons de trap geschilderd voor een hele mooie prijs. Hij is snel komt zijn afspraken netjes na. Werk zeer secuur. Ik moet de zolder trap ook nog laten schilderen en zal het zeker niet nalaten Joery weer in te schakelen.