Hoveniersbedrijf Patrick van Gent

Zeer positief
  • Astrid, Utrecht
    Beoordeeld op 10 dec 2011
    Aanleg tuin ca. 40 m2
    De opdracht is alweer een aardige tijd geleden uitgevoerd, maar dan bij deze toch nog de referentie! We hadden destijds aardig wat offertes binnen gekregen maar zijn uiteindelijk met Patrick in zee gegaan, omdat hij vakkundig en betrouwbaar overkwam en zijn prijs binnen ons budget bleef. De tuin was een modderboel met een heleboel onkruid, maar we kunnen het nu gerust een mooie tuin noemen. Het terras is netjes gelegd, en de vlonder is ook erg mooi geworden. We zijn erg tevreden over het eindresultaat
  • Rob, Utrecht
    Beoordeeld op 28 aug 2011
    Voor- en achtertuin opnieuw aanleggen (46m2)
    Patrick is een harde werker die de afspraken nakomt en meedenkt in oplossingen. Toen er na de oplevering nog iets moest worden aangepast heeft hij dit keurig afgewikkeld. Een aanrader!
  • Blaauw, Bilthoven
    Beoordeeld op 20 aug 2011
    12x7 tuin, aanzicht verbeteren
    Ik heb Patrick ervaren als een zeer georganiseerd en communicatief persoon. Hij denkt heel goed mee, is flexibel en komt zijn afspraken na. Al met al ben ik heel erg tevreden en zal ik patrick een volgende keer zeker weer vragen.
  • B., Nieuwegein
    Beoordeeld op 11 aug 2011
    Complete tuinrenovatie in Nieuwegein
    We hebben positieve ervaringen met Patrick van Gent. Onze tuin is in ander halve week omgetoverd tot een heerlijke plek. De jongens werken hard, zijn prettig in de omgang en dit alles tegen een goede prijs. Echt een aanrader!
  • Jan Henk, Maarssen
    Beoordeeld op 11 apr 2011
    1 boom rooien en tuin fatsoeneren
    Patrick maakte direct een afspraak om te kijken en een offerte uit te brengen. De klus moest op zeer korte termijn geklaard worden en dat heeft hij makkelijk gered. De prijs / kwaliteit verhouding is helemaal top. Patrick is zeer professioneel en komt de afspraken na.
  • Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeeld op 7 apr 2011