Hoeder Kunststofvloeren
Hoeder Kunststofvloeren

• Anoniem, Poortugaal
    Beoordeeld op 19 jul 2021
    Gietvloer: 15 m2; Serre
    Eerste contact was goed. Maar na het uitvoeren bleven er allemaal vegen staan in de vloer van het uitstrijken. Meerdere keren contact gehad dat deze zou worden hersteld, maar op een gegeven moment wordt er niet meer gereageerd. Ook beschadigd de vloer veel sneller dan verteld werd.
  • Irene, Delft
    Beoordeeld op 13 jul 2021
    Gietvloer: 6 m2; Keuken
    Ik heb de klus gegeven aan Hoeder en daar heb ik veel spijt van. Er bleef een stuk glans in de vloer. Ik heb dat direct aangegeven. Hoeder kwam met een collega kijken en garandeerde dat het glans zou slijten na een week of drie. Ik gaf aan dat ik dan liever wilde betalen als ik dat zeker wist - daarop werd ik half uitgescholden. Ook was er schade ontstaan aan het aanliggende laminaat - dat zou ik zelf moeten kunnen verwijderen. Uiteindelijk toch netjes betaald - maar de glans bleef en het laminaat is niet meer te herstellen. Ook zou de vloer makkelijk schoon te maken zijn en vlekvrij blijven. Dit is absoluut niet het geval, simpele vlekken zijn niet te verwijderen. Ik zit nu met een lelijke, vuile en dure vloer en schade aan het gloednieuwe laminaat. Ik heb dit inmiddels uitgezet bij mijn rechtsbijstandverzekering; ik wil volledige restitutie en een vergoeding voor de aangebrachte schade van de firma Hoeder. Bespaar je alsjeblieft een hoop leed en ga niet met deze mensen in zee.
  • Gerard, Huissen
    Beoordeeld op 30 mrt 2021
    Leveren & aanbrengen polyurethaan gietvloer 17 m² nieuwbouwwoning
    De gietvloer die zij hebben aangebracht ligt er inmiddels 4 jaar in. Het is wel zichtbaar dat deze wordt gebruikt, maar alleen op de plekken waar de stoelpoten van de eetkamerstoelen staan. Voor de rest is-ie nog keurig. Het enige wat ik zelf beter had kunnen doen, is het dichtmaken van de muurdoorvoer voor de afzuigkap. Ik heb toch onderschat hoeveel stofdeeltjes er tijdens het droogproces van de vloer naar binnen komen. Bij het schoonmaken van de vloer voel ik dat deze in de tochtlijn van dit gat in de muur, wat ruw is. Gelukkig is het niet zichtbaar.
  • robert, Spijkenisse
    Beoordeeld op 4 jul 2020
    Gietvloer: 6 m2; badkamer
    Michel , bedankt voor de mooie vloer. Ligt er super strak in. Fijn bedrijf om mee te werken. Kan Michel zeker aanraden als persoon en bedrijf om de werkzaamheden uit te laten voeren.
  • Tom, Amsterdam
    Beoordeeld op 13 mei 2019
    Gietvloer in nieuwbouw woning
    Erg blij met de vloer, super aardige mannen die de vloer kwamen leggen. Snel en vakkundig gedaan

Reactie van de vakman:

Bedankt voor de review en bedankt voor de leuke opdracht.
  • barry, Rotterdam
    Beoordeeld op 13 aug 2018
    gietvloer plaatsen
    prima vloer gelegd door deze mannen. doen hun werk volgens afspraak en voor een nette prijs