FixEnjoy Bouw B.V. Amsterdam
FixEnjoy Bouw B.V. Amsterdam

• Ruud, IJmuiden
    Beoordeeld op 4 mei 2021
    Huisrenovatie: De gehele woning, In 3 kamers zijn er schroten gepla...
    De aannemer kwam altijd zijn afspraken na en zijn medewerkers hebben in korte tijd enorm veel werk verzet. Kwam met goede ideeën en daar zijn we heel blij mee. Ook zijn medewerkers waren vak bekwaam. En er er was een prima prijs/kwaliteit afgesproken.
  • Arstrid , Amsterdam
    Beoordeeld op 21 apr 2021
    Huisrenovatie: Badkamer / Toilet, Keuken
    Gisteren is het team begonnen met breken en puinverwijderen. Vlot, deskundig en denkend aan buren. Rest volgt later😃
  • Anoniem
    Beoordeeld op 9 sep 2020

Gehele Verbouwing Appartement

Heel profesioneel. Fijne mensen om mee te werken en komen hun afspraken na. Goede communicatie!
    (Bewerkt op 10 sep 2020)
  • Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 7 sep 2020
    Huisrenovatie: Slaapkamer(s), Zolder
    Erg positief over FixEnjoy. Murat is continu aanspreekbaar. Afspraken worden vrijwel altijd nagekomen, al vergde de oplevering iets meer tijd (ook door nieuwe wensen). Niet de goedkoopste, wel een knap staaltje werk opgeleverd. Ik ben erg blij met de renovatie, een opbergkamer is een slaapkamer geworden, plaatsing van radiatoren en verlichting, verwijderen van een interne trap en het verplaatsen van de ingang van het appartement naar de eerste verdieping (twee bovenste verdiepingen zijn samengevoegd. Trouwens de foto's die (anoniem/zonder adresbenoeming) op social media worden geplaatst zijn ook leuk om te zien.
  • martin, Amsterdam
    Beoordeeld op 6 nov 2017
    aanbouwen en wongingen verbouwen
    Goed, een mee denker. En netjes werken waar voor zijn geld Vakman!.
  • Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 15 aug 2017
    Badkamer volledig vernieuwen
    Murat en zijn team denken heel goed mee en komen met goede praktische oplossingen. Ik ben echt heel tevreden over alle aspecten van de verbouwing van mijn badkamer.