Dakkoord Dakwerken
Dakkoord Dakwerken

• Frans, Utrecht
    Beoordeeld op 25 jun 2021
    Dak of dakgoot repareren: 40 m2; Dak; plat dak isoleren, omgekeerd dak
    Zeker hele goede en betrouwbare vakmensen met goede oplossingen tot in de details. Bij het werk aan een oud huis zijn er altijd verrassingen. Erg prettig in de communicatie, en houdt zich aan afspraken. Ik kreeg voortgangsfoto's en filmpjes om probleempjes te bespreken. Fair bij het afrekenen. Er was een goed werkoverleg vooraf en een prettige nabespreking.

Reactie van de vakman:

geachte klant het was ook fijn om de klus te klaren en fijn met u samen gewerkt te werken mvg firma dakkoord dakwerken
  • Qu, Den Bosch
    Beoordeeld op 15 mei 2021
    Dakrenovatie: 110 m2; Mijn pannendak (1954) moet grondig worden ger...
    Hein en zijn mannen hebben geweldig werk geleverd. Het was een hele klus 160 m2 pannendak van 66 jaar oud renoveren en coaten, 2 schoorstenen opnieuw voegen en 2 dakkappelen opnieuw voorzien van leisteen. Ze hebben het keurig gedaan. Veel mensen dachten dat we een nieuw dak hadden. Ondanks het feit dat het weer niet altijd mee zat hebben we alles in goed overleg kunnen regelen. Kwaliteit vinden ze belangrijk en wij ook daar betaal je wat meer voor maar de garantie en service is oké. Na een paar dagen ontdekte we een kleinigheidje binnen een dag opgelost. We hebben ze met veel plezier een paar weken op het dak gehad en zijn zeer tevreden. Je kunt ons dak op de foto`s zien (Huis in de stijgers met grijs pannen dak) .

• Werkspot-gebruiker uit Hoofddorp
    Beoordeeld op 7 mei 2021
    Dakrenovatie: 12 m2; Dakbedekking vervangen; Plat dak
    Ondanks de afstand was het voor Dakkoord geen probleem om op korte termijn langs te komen om een inspectie op het dak te doen. Hierna in overleg besloten om in plaats van 12m2 de complete 45m2 te laten vervangen inclusief een deel van de loodflap. Ze geven zelf al aan niet de goedkoopste te zijn maar voor kwaliteit te staan. En dat is terug te zien in de werkzaamheden en zover ik er verstand van heb de kwaliteit van de materialen. Er wordt secuur en schoon gewerkt, en bij vragen wordt er duidelijk een uitleg gegeven. Ik ben zeer tevreden met het eind resultaat.

• Beaudine, Zeewolde
    Beoordeeld op 19 okt 2020

Reactie van de vakman:

beaudine van der werff het was fijn om met u samen te werken groetjes team dakkoord
    Reactie geplaatst 20 okt 2020
  • Werkspot-gebruiker uit Den Bosch
    Beoordeeld op 5 sep 2020
    Dak of dakgoot repareren: Plaatsen duivenpinnen; Plaatsen duivenpinnen
    Hein en John hebben de klus netjes en naar verwachting uitgevoerd. Goede communicatie en goede prijs/kwaliteit.
    (Bewerkt op 8 sep 2020)

Reactie geplaatst 8 sep 2020
  • Daphne, Zoetermeer
    Beoordeeld op 28 jun 2020
    Dakrenovatie: Reparatie werkzaamheden; Punt dak en plat dak
    Heren werken netjes en snel. Ze denken goed mee en kijken naar wat noodzakelijk is en naar wat eventueel op een later moment nog uitgevoerd kan worden. Ook wijzigingen die wij op het laatste moment nog hebben aangebracht waren geen enkel probleem. Door middel van foto's en video's houden ze je op de hoogte en laten ze zien wat ze allemaal gedaan hebben.
    (Bewerkt op 29 jun 2020)

Reactie van de vakman:

geachte mevr daphne het was fijn om met u samen te werken mvg team dakkoord
    Reactie geplaatst 29 jun 2020
  • Joost, Houten
    Beoordeeld op 23 jan 2020
    Daken: 20 m2; Lekkage verhelpen; Plat dak
    Prima werk geleverd. Verstand van zaken en prettige snelle communicatie. In geval van verandering van plannen (bv Ivm regen) is er goed en snel overleg. Prijs / kwaliteit verhouding is prima

Reactie van de vakman:

meneer vermue het was fijn met u te werken mvg firma dakkoord
    Reactie geplaatst 23 jan 2020
  • Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeeld op 12 nov 2019
    Daken: 30 m2; Reparatie werkzaamheden; Puntdak
    D'Akkoord heeft onze nokvorsten en die van onze buren keurig schoongemaakt en weer goed waterdicht gemaakt aan de onderzijde. Daarnaast zijn, zoals afgesproken, ook de dakgoten weer vrij gemaakt van bladeren. Ik moest zelf helaas de oorspronkelijke afspraak onverwachts verzetten, maar dit was geen probleem en de vakman stond de volgende dag keurig op tijd voor de deur. Het contact met Hein over de offerte was goed en helder. Al met al erg tevreden.
  • Jan, Den Bosch
    Beoordeeld op 5 nov 2019
    Dakgoot: Repareren
    Zeer kundige en vriendelijke vakmensen. Altijd fijn als je goede vakmensen over de vloer hebt die je je huis toevertrouwd. Geven ook zeer goede adviezen over andere verbeteringen die uitgevoerd zouden kunnen worden. Ik beveel dit bedrijf graag bij iedereen aan.

Reactie van de vakman:

dank u wel meneer megen was fijn om met u samen te werken mvg firma dakkoord
    Reactie geplaatst 5 nov 2019