Conrads Stucwerken
Conrads Stucwerken

• Esther, Ede
    Beoordeeld op 31 jan 2024
    Stucen: 12 m² wanden; 6 m² plafonds; Gang
    Duidelijke communicatie over de klus en de tijden. Meneer Conrad komt op de afgesproken tijdstippen. Werkt zeer netjes en ruimt alles weer op. Denkt mee met eventuele verdere afwerking. Ik ben erg tevreden!
  • Moniek, Wageningen
    Beoordeeld op 25 nov 2023
    Stucen: 24 m² wanden; Slaapkamer(s)
    Mooi werk geleverd en snel. Vriendelijk en duidelijke communicatie, en eerlijke prijs. Als we weer iets te stuken hebben, dan bel ik gegarandeerd Ab weer.
  • Charlotte, Voorthuizen
    Beoordeeld op 5 jul 2023
    Stucen: 16 m² wanden; Veranda
    Zeer positieve ervaring met Ab. Hij kon op zeer korte termijn de klus uitvoeren, mooi en strak stucwerk.
  • Lotte, Doorn
    Beoordeeld op 11 aug 2022
    Stucen: 33m2 wanden; Garage
    Prettige communicatie, netjes gewerkt en op tijd. Zeer aan te raden! Stucwerk van onze nieuwe studio (35m2) binnen 4 uur afgerond. Zeer tevreden!
  • Frank, Scherpenzeel
    Beoordeeld op 6 sep 2021
    Stucen: 65 m2 wanden
    Prima vakman, bij een volgende klus weet ik hem weer te vinden!
  • A, Veenendaal
    Beoordeeld op 16 apr 2021
    Stucen: 3 wanden (totaal 40,5 m2)
    Na Ad telefonisch te hebben gesproken heb ik hem de zelfde dag in mijn woning ontvangen om de wanden te inspecteren. Na duidelijke afspraken met Ad te hebben gemaakt kon hij direct beginnen met het stucen. Uit zijn werk kan je zien dat Ad een zeer ervaren stucadoor is. Top kwaliteit geleverd en duidelijk afspraken gemaakt. Ik raad Ad zeker aan!
  • Anoniem, Oosterbeek
    Beoordeeld op 11 mrt 2021
    Stucen: 60 m2 wanden; 12 m2 plafonds
    Hele goede ervaring met Ab Conrads Stucwerken! Betrouwbaar, kon snel aan de slag, werkt heel schoon en uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. Ik kan Ab bij iedereen aanbevelen en voor een volgende klus ga ik Ab zeker weer vragen.