Onze ervaringen met Berend de Hovenier zijn heel goed.
Ons tuinpad is nog nooit zo mooi en gelijk geweest!
Ook het onderhoud van de tuin bevalt ons uitstekend. Hij weet wat hij doet en geeft -
waar nodig - raad.Wij zijn altijd erg blij als de tuin weer winter - en zomerklaar is.
Hij houdt zich aan zijn afspraken; kortom, wij zijn erg blij met Berend!