BASIC Vloeren & Inrichtingen
BASIC Vloeren & Inrichtingen

• Werkspot-gebruiker uit Den Haag
    Beoordeeld op 18 dec 2013
    Aanvullen vloerbedekking
    Goed werk geleverd. Ook een aantal nieuwe opdrachten laten uitvoeren voor andere ruimtes binnen het kantoorpand. Goed advies en uitstekende prijzen. Aanrader.
    (Bewerkt op 11 jun 2024)
  • Werkspot-gebruiker uit Loosdrecht
    Beoordeeld op 26 sep 2023
    Trap stofferen: 14 treden; Installeren
    Slecht! Heeel slecht!! Michel heeft onze trap heeel slordig gestoffeerd met open randen en kieren. Na weken bellen en appen reageerde hij eindelijk dat hij het uit zn hoofd wilde hebben en langs zou komen. Maar een afspraak met hem staat schijnbaar in potlood geschreven. Want als er eindelijk een afspraak staat is de kans groot dat hij niet komt opdagen. Wat dus ook gebeurde. (Natuurlijk kwam hij altijd stipt in het begin maar toen was het geld nog niet binnen..) Na weken kwam hij toch nog opdagen maar heeft toen hij nog meer stof los getrokken tijdens zn ‘inspectie’ en zei dat hij het nu echt voor ons ging oplossen. Weer een nieuwe afspraak gemaakt.. eindstand meneer is nooit meer op komen dagen en we hebben nooit meer iets van hem gehoord!! Tot op de dag van vandaag proberen we hem te bereiken maar nog steeds geen gehoor.We gaan over op juridische stappen…want zijn nog niet klaar met hem! Dus echt mensen ga niet naar Michel! Ik zal de foto’s plaatsen!
  • Werkspot-gebruiker uit Huizen
    Beoordeeld op 17 jul 2023
    Trap stofferen: 14 treden; Installeren
    Michel heeft vorig jaar mijn trap gestoffeerd, super aardige man maar ik heb hem na de klus direct app gestuurd met foto's want ik kwam erachter dat er een grote snede in het tapijt van één van de trede zit, ook laat het tapijt op diverse plekken los en moest ik boeken onder de treden klemmen tijdens het drogen van de lijm. Ik heb zelf naar de belt moeten rijden omdat alle tapijtresten en lijmemmers waren achter gelaten, ik heb daar niet moeilijk over gedaan maar ik vond het niet netjes. Ik heb alleen verzocht of Michel de trede met snede en inmiddels gat wil vervangen, de rest neem ik wel voor lief want ik wil van dit gezeur af! Na vele sms berichten en niet nagekomen afspraken, maar continu begrip van mijn kant, zijn we bijna een jaar verder en ik heb een laatste redelijk voorstel gedaan maar Michel laat helemaal niets meer van zich horen! Superjammer dat het nu via de juridische weg moet worden opgelost! Nooit meer Werkspot voor mij.
  • Feryal, Wageningen
    Beoordeeld op 10 mei 2023
    Tapijt: 95 m²; Installeren
    Hij heeft voor mij de vloer (tapijt en vinyl) opgehaald in de winkel en naar de woning gebracht en daarna gelegd. In super snel tempo en netjes gedaan. Heeft goed meegedacht en snel tijd vrijgemaakt voor mij aangezien ik snel iemand nodig had. Gezellig gekletst en super leuk met de kids die er tussendoor liepen. Absolute aanrader!
  • Mohammed, Veenendaal
    Beoordeeld op 1 mei 2023
    Trap stofferen: Installeren
    Allereerst een geweldige service, dit houdt in meedenken, adviseren, denken in oplossingen, vooral ten behoeve van de klant. Verder goed contact tijdens het proces, hierin biedt Michel flexibiliteit en ruimte in de agenda van de klant. Michel denkt aan de afwerking en werkt rustig en nauwkeurig. Het resultaat mag er zijn! Zoek je een betrouwbare, eerlijke stoffeerder of een alleskunner op het gebied van vloeren dan is Michel de juiste persoon! PS, heb zelf de tapijt via Michel kunnen uitkiezen!
    (Bewerkt op 3 mei 2023)
  • Faten , Leiden
    Beoordeeld op 28 dec 2022
    Tapijt: Installeren
    Mijn klus in Leiden heeft hij uitstekend verricht. Zeker aan te raden. Erg blij met het resultaat. Denkt in mogelijkheden.
  • Miranda, Leidschendam
    Beoordeeld op 8 dec 2022
    Trap stofferen: 13 treden; Trap bekleden met tapijt
    Trap laten stofferen en wat ziet het er netjes uit. Bij het inmeten had Michel staaltjes tapijt meegenomen en dacht goed mee. Echt een vakman, superblij met het resultaat!