Update:
Bij tweede bezoek wederom goede werkzaamheden, maar dit keer slechte afhandeling.
Meneer geeft in mail aan dat je vragen mag stellen over de factuur, maar als je dat doet wordt dat toch niet gewaardeerd. Als je meneer ergens voor laat komen, vraag dan niet om iets extra’s of vraag de prijs. Want je moet niet verwachten dat er proactief gecommuniceerd wordt over afspraken die hier vervallen als je iets extras vraagt. Meneer heeft telefonisch aangegeven de prijs aan te willen passen als de prijzen online lager lagen, wat zo is, maar vervolgens word ik genegeerd en heb ik maar het hele bedrag betaald.
Kortom hele nare afdronk aan dit hele verhaal.
Savonds laat bericht gestuurd, 8 uur sochtends volgende dag stond Nader voor de deur. Super fijn. Probleem met doorlopende toilet uiteindelijk tijdelijk verholpen. We hebben een zeldzaam (goedkoop) model waardoor de onderdelen er niet waren. Gelukkig toch een tijdelijke oplossing gevonden.