Ik heb de verlichting aangepast in de winkel van mijn klant en hem advies gegeven over mogelijk heden.
De elektricien kwam professioneel over.
Dacht met mij mee over hoe we het gingen aanpakken.
En uit eindelijk ben ik erg tevreden.
Review door sevkan
sevkan
Beoordeling: 5 van 5
Beoordeeld op 29 apr 2021
ik heb aanpassingen gemaakt in de meterkast van de contact persoon.
de automaat bleef maar overbelast worden dus heb ik het verdeelt over 2 groepen
In het begin twijfelde ik erg, maar wat een professionaliteit. Zelf heb ik echt totaal geen verstand van elektra gebeuren maar ben erg blij met het resultaat. Erg klantvriendelijk en professioneel. Zeker voor herhaling vatbaar
Review door Ashley
Ashley
Beoordeling: 5 van 5
Beoordeeld op 7 mrt 2021
ik heb de elektra op zolder geïnstalleerd.
Waarbij ik een aantal wcd heb aangesloten en 2 licht punten heb gemaakt.
De monteur kwam professioneel over, maakte duidelijke afspraken en heeft over algemeen top werk geleverd.