Afbouwteam
Afbouwteam

• Nordin, Arnhem
    Beoordeeld op 9 dec 2020
    Stucen: 60 m2 wanden
    Uiteindelijk een goed resultaat Prijs kwaliteit super
  • Jasper, Zevenaar
    Beoordeeld op 29 apr 2020
    Stucen: 140 m2 wanden; 20 m2 plafonds
    Na een prettig gesprek ter plaatsen en een duidelijke en overzichtelijke prijsopgave, het werk laten uitvoeren door Afbouwteam. Wat werken deze jongens netjes en snel. Zijn super vriendelijk en denken mee. Werk ziet er strak uit. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen die stucwerk wil laten uitvoeren tegen een goede prijs, Serkan en zijn Afbouwteam aan.
  • Tanja, Stevensbeek
    Beoordeeld op 8 apr 2020
    Stucen: 37 m2 wanden; 100 m2 plafonds
    Serkan is een betrouwbare ondernemer die afspraken na komt. Hij was de eerste die op onze klus op werkspot reageerde en kwam gelijk met een aanbod, daar kun je iets mee. De volledige benedenverdieping was binnen 3 dagen af en de muren en plafonds zien er prachtig uit. Voor een volgende klus zullen wij Serkan zeker weer contacten.
  • Anoniem, Valburg
    Beoordeeld op 11 mrt 2020
    Stucen: 60 m2 wanden; 32 m2 plafonds
    Werken snel, netjes en zijn flexibel wat betreft mogelijkheden. Denken mee wat betreft toegepaste wandafwerking. Het is alleen wel voorgekomen dat het allemaal te flexibel is, en dat de stucadoor die nog even iets moest afwerken op het laatst niet kwam. Dat is vervelend maar uiteindelijk is alles goed gekomen, dus we gaan vast nog met ze in zee voor het volgende project.