Nadat de klusser is geweest heeft hij alles open gemaakt, heeft probleem op de ene plek aangepakt en vervolgens lekt het op een andere plek nu, was nu de aansluiting van de pot werd verteld. Volgens hem is dat de andere klus dan waar hij voor eerder kwam. De eerste keer werd alleen gekeken en probleem geconstateerd daar is hij voor betaald. De tweede keer zou klus gedaan worden, daar ook voor betaald. De derde keer is hij gratis geweest om door te geven dat het weer een andere klus zou worden. Als hij daarvoor weer moest komen berekent hij weer kosten, hij is geen sociale instelling werd gezegd. Kortom na 278,50 euro heb ik nog steeds lekkage weliswaar op een andere plek nu.