Abdullah is een echte vakman, het ophangen van mijn lamp boven mijn eettafel en het trekken van een kabelgootje heeft hij goed gedaan. Hij nam ook rustig de tijd voor de klus en gaf toelichting waar ik om uitleg vroeg. Een minpuntje was dat hij geen afdekplaatje mee had genomen voor het afdekken van het gat in het plafond, wat ik wel verwacht had. Gelukkig had ik dat toevallig in huis, waardoor hij dat nog wel kon monteren.