UwDak Nederland

Beoordeling: 4.8 van 5

UwDak Nederland beoordelingen (42)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 1 aug 2023
    Plafond: 48 m²; Nieuw systeemplafond plaatsen en oude vervangen
    Werkelijk super om mee te werken! Denken mee, communiceren als er iets anders verloopt en zijn niet moeilijk als er iets veranderd. Top werk en kun je zonder meer inhuren!
  • Review door Jan Sytse, Nijmegen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 12 mei 2023
    Dakrenovatie: 4 m²; Dak lekkage; Puntdak
    Snelle en correcte afhandeling van de klus. Goed advies van de ‘waarom’ en ‘hoe’. Prima heren om op je dak te hebben. Sterke aanbeveling voor een ieder die geen gedoe wil.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Breda
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 28 feb 2023
    Schoorsteen plaatsen: 10 m hoog
    Zeer fijn contact, kwam langs om de opdracht te bekijken en kritisch keek naar ook andere zaken buiten de schoorsteen. Waarna snel een reparatie afspraak volgde en alles naar volle tevredenheid is opgelost tegen een nette prijs.
  • Review door Marc
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 7 jan 2023

    Nokrennovatie

    Professionele rennovatie, pakken door en geven goed advies. Nokrennovatie naar tevredenheid uitgevoerd. Mooi werk!
  • Review door Marc
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 7 jan 2023

    Schoorsteen rennovatie

    Professionele rennovatie, pakken door en geven goed advies. Schoorsteen rennovatie naar tevredenheid uitgevoerd.
  • Review door Arthur, Hilversum
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 20 okt 2022
    Dakrenovatie: 8 m²; Dakbedekking vervangen; Plat dak
    Ik heb voor UwDak gekozen, niet alleen omdat Bart een vriendelijk en kundig mens is, maar ook omdat hij – in tegenstelling tot zijn overige dakdekcollega’s die ik voor een bezoek had uitgenodigd - een duidelijke offerte had opgesteld. Duidelijk in de zin van precies beschreven wat er moest gebeuren en hoeveel me dat zou gaan kosten. En dat is plezierig omdat je best wel een bedrag moet ophoesten. Over de klus zelf: Bart en zijn maat heb ik de uren die ze er waren, nauwelijks gezien. Er werd - afgezien van één kop koffie in het begin – hard en stug doorgewerkt. Na afloop is alles netjes opgeruimd en hebben we de foto’s bekeken (omdat ik voor geen goud mijn dakkapel opklim) én vanaf de straat het werk aan de schoorsteen bewonderd. Het zag er allemaal prima en gedegen uit, hoewel natuurlijk de eerste echte stortbui duidelijk moet maken of er echt goed werk is geleverd (maar daar twijfel ik eerlijk gezegd niet aan).