Ik heb de heer Wattout leren kennen als een harde werker met gezellige werknemers.
Niks was te gek en alles kon.
Nadat ik de heer Wattout de opdracht gegeven had heeft hij contact met mij opgezocht en hebben we een eerste datum afgesproken, helaas bleek deze datum voor mij toch niet haalbaar en werd het over het weekend geschoven, eigenlijk was het z'n vakantie, maar hij kwam toch en gelukkig wilde hij naast de muren ook het plafond de volgende dag ook nog voor mij stuken.
Toen hij bezig was met het plafond kreeg hij een telefoontje van een volgende klant die met spoed wat gedaan moest hebben en hoewel ze bij mij pas aan het eind van de middag klaar zouden zijn heeft hij deze opdracht toch aangenomen. Dit zegt mij, plus het feit hoe hij bij mij gestukt heeft heel veel voor z'n klanten wil doen.
Over het werk van de heer Wattout heb ik helemaal niks te klagen, het is allemaal snel en vakkundig afgewerkt.
Het enige waar ik toekomstige klanten op wil wijzen is dat u zelf voor afval zakken moet zorgen en deze ook zelf moet weggooien, maar dat mag gezien het werk een minuscuul puntje zijn. De heer Wattout en zijn werknemers helpen wel mee met schoonmaken en het verplaatsen van eventueel de meubelen die nog in de ruimte staan.
Conclusie, de volgende keer dat ik weer een klus in huis heb zal ik zeker aan de heer Wattout denken
Met vriendelijke groet,
Martijn Slob