Spack- en Stucadoorsbedrijf Wattout

Beoordeling: 4.5 van 5

Spack- en Stucadoorsbedrijf Wattout beoordelingen (96)

  • Review door Andrew, Groningen
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 4 jan 2014
    Spacken plafonds benedenverdieping
    Prima vakman. Redelijk tevreden met het resultaat. Kwalitatief overigens goed werk, maar hier en daar te slordig. Opruimen en goed afplakken niet het sterkste punt. Prijs-kwaliteitsverhouding echter prima, dus wel aan te raden.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Groningen
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 24 okt 2013
    Stukwerk wanden en plafonds
    Prima vakman. We zijn erg tevreden.
  • Review door Rosanne, Leeuwarden
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 7 sep 2013
    Herstel spac/spuitwerk, schilderen woonkamer en trappen
    Wij waren redelijk tevreden, de klus was snel en professioneel geklaard. Naar onze mening net iets te snel, waardoor netjes werken er soms bij in is geschoten. Zo vonden wij na vertrek sigaretten peuken op de vloer, lak verf op een tegelvloer en trapleuningen, muurverf op een houten vloer. Het resultaat ziet er nu goed uit, maar had uiteindelijk liever gehad dat hij iets rustiger en iets netter had gewerkt.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Groningen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 31 jul 2013
    Spoed: schilderen woning in Groningen
    Klus super-snel en netjes afgerond. Vrijdag bezichtigd, Vrijdagavond opdracht gegeven, Zaterdag begonnen en Dinsdag al afgerond. Zelfs aanvullende reparaties uitgevoerd zonder meerkosten.
  • Review door richard, Gasselternijveen
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 15 jul 2013
    bijkeuken stuken
    Goed werk geleverd netjes en strak
  • Review door Esther, Drachten
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 3 mrt 2013
    spacken woonkamer
    Mooie prijs, snel en netjes gedaan, zeker aan te raden.
  • Review door A., Zuidlaren
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 10 feb 2013
    Betonnen kelder afwerken
    Wattout heeft bij ons het hele trappenhuis, hal, overloop en de kelder spack-gespoten. Ze kwamen keurig op de afgesproken tijd, hebben netjes alles afgeplakt en na afloop de rommel opgeruimd...het ziet er prachtig uit en dat alles voor een hele redelijke prijs...TOP!