jose, Gieten
Beoordeling: 4 van 5
Stucen buitenkant garage en nieuw kozijn plus deur
Helemaal prima
Spack- en Stucadoorsbedrijf Wattout
ik vind jammer dat uw so op mij regeren .de afspraak is niet afspraak dat aleen spaken en heb dat gedaan en uw bent bij en so tevreden geen sprake van weing material.het is uw risco dat de wanden nog niet droeg daar door krijgt vlekken ook de hout spaken ook niet goet heb van tevoeren vertelt,toen uw mij belt heb gezegt tijd nodig om de voegt uit maaruw hebt haast en deklus was in desmber in koude tijd ook de in de klder van de gebouw.so voegtig .en nog krijg ik telfoon van mij family in buitland het gaat niet gooed daar .dus moet ik so snel de kant.daroom neem ik de telfoon niet op. anders heb ik wat oplosenvoor,
Reactie geplaatst 22 apr 2015