Esther , Krimpen aan de Lek
Beoordeling: 5 van 5
Binnenschilderwerk: Woonkamer, Keuken, Gang, Trapgang(en)
Leuke gasten, vlot gewerkt en onwijs mooi resultaat!
Reactie van de vakman:
Dankjewel voor de goede review.
Reactie geplaatst 28 mrt 2025Soeters Spuit-, en Schilderwerken
Dankjewel voor de goede review.
Reactie geplaatst 28 mrt 2025Dankjewel voor de goede review.
Reactie geplaatst 4 mrt 2025Dankjewel voor de mooie review
Reactie geplaatst 1 mrt 2025Beste Rick en Manon, Dankjewel voor de goede review. Jullie waren een fijn adres om te werken. Groet, Lex, Ivo en Ruud
Reactie geplaatst 30 jan 2025Dankjewel voor de goede review, veel woonplezier gewenst. Groet, Lex, Ivo en Ruud
Reactie geplaatst 13 nov 2024Dankjewel voor de goede review
Reactie geplaatst 12 okt 2024Dankjewel voor de review Edwin
Reactie geplaatst 9 jul 2024Dankjewel voor de review Simon
Reactie geplaatst 22 apr 2024Dankjewel voor de review Gineke
Reactie geplaatst 22 apr 2024