Mixed feelings. In het kort: geen onaardige mensen, maar zonder communiceren aan de slag gegaan en ik vond dat ik erg moest zeuren om ze aan de afspraken te houden.
Het aanbod is: we komen langs voor 75 euro (op website staat overigens 55, maar het is 75), maken een prijsopgaaf en je kunt dan beslissen of je ze het laat repareren voor die prijs.
In ons geval zijn ze gelijk aan de slag gegaan met de reparatie van de koelkast, hebben ze ons 75 + 197 euro in rekening gebracht, en vervolgens aangegeven 'moeten nog maar zien of het werkt'. Toen de volgende dag bleek dat de koelkast nog steeds niet werkte, gaven ze aan dat verdere reparatie te duur zou worden, en adviseerden ze bij hen een nieuwe koelkast aan te schaffen. Daar heb ik voor bedankt en ik heb mijn geld (exclusief 75 euro uiteraard) terug gevraagd. Dat kostte erg veel overtuigingskracht (ze wilden eerst alleen de kosten voor het onderdeel teruggeven), maar uiteindelijk heb ik de 197 euro netjes terug gekregen.