Lukasz heeft mijn ramen en kozijnen geschilderd van binnen en van buiten. Daarnaast heeft hij een paar wanden in de muurverf gezet. Ik ben zeer tevreden, het werk is erg zorgvuldig en netjes gedaan. De communicatie liep ook goed, Lukasz is een beleefde, ingetogen en vakbekwame jongen. Voor schilderwerk zou ik iedereen aanraden met hem te werken.