Snel contact via de chat, duidelijk kostenplaatje. Bij extra vragen hebben ze telefonisch even contact opgenomen en alles duidelijk uitgelegd. Er werd echter wel enorm benadrukt dat het verplicht is de ketel elke 2 jaar te keuren, terwijl ik met wat googlen er snel achter kwam dat alles rond je cv verplicht is om het door een gecertificeerd bedrijf te laten doen, maar er geen sprake is van expliciete keuring of zelfs niet van verplicht onderhoud (wel advies natuurlijk!). Hierdoor was ik bang dat ik genaaid werd, maar dat is helemaal niet het geval geweest. De monteur was heel professioneel, deskundig en gaf veel advies nog en bevestigde deze info. Ketel was gewoon goed gelukkig. Goed professioneel bedrijf!