Bianca, Ede
Beoordeling: 1 van 5
Bestrating: 25 m2; Oprit; Tegels
In november 2020 heeft hij onze oprit bestraat. Zag er netjes uit alleen wij vonden het wel vreemd dat we zelf nog zand moesten halen om tussen de tegels te vegen. Maar goed als dat alles was prima. Maar al snel begonnen de tegels scheef te liggen. Waar hij 2 bomen verwijdert had kwamen de tegels omhoog en op andere plekken zakte de tegels in. Hier contact over gezocht. Na maanden kwam hij een keer langs en trilde hij het nog een keer aan. Werkte totaal niet en hij zou terug komen. Sindsdien niemand meer gezien of gesproken. Daar hebben we zoveel voor betaald. Zou zeker zoeken naar iemand die zijn werk wel netjes afleverd. Voor ons nooit meer!