Review door Robert, AmsterdamRobert, AmsterdamBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 20 aug 2021Glas zetten: 3 ruitenSnel, goed en vriendelijk. Afspraak zo gemaakt, snel en goed 3 ramen geplaatst.
Review door Ruud, Santpoort-NoordRuud, Santpoort-NoordBeoordeling: 5 van 5Beoordeeld op 29 jun 2021Glas zetten: 3 ruitenIn één woord goed. Is betrouwbaar, komt afspraken na en is een harde werker die het beste wilt voor zijn klant. Kortom een aanrader.
Review door Werkspot-gebruiker uit HaarlemWerkspot-gebruiker uit HaarlemBeoordeling: 4 van 5Beoordeeld op 13 jun 2021Glas zetten: 1 ruitFijne communicatie en mooi werk afgeleverd. Blij met het nieuw raam in onze voordeur! Thanks 🙏🏻