Glasservice tesink

Beoordeling: 4.8 van 5

Glasservice tesink beoordelingen (13)

  • Review door Robert, Amsterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 20 aug 2021
    Glas zetten: 3 ruiten
    Snel, goed en vriendelijk. Afspraak zo gemaakt, snel en goed 3 ramen geplaatst.
  • Review door Ruud, Santpoort-Noord
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 29 jun 2021
    Glas zetten: 3 ruiten
    In één woord goed. Is betrouwbaar, komt afspraken na en is een harde werker die het beste wilt voor zijn klant. Kortom een aanrader.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Haarlem
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 13 jun 2021
    Glas zetten: 1 ruit
    Fijne communicatie en mooi werk afgeleverd. Blij met het nieuw raam in onze voordeur! Thanks 🙏🏻